top of page
Teenage Boy on Mobile Phone

Objednejte se k nám třeba
z vašeho mobilu.

Jak na to?

Při prvním přístupu do systému volíte "Nová registrace nebo zapomenuté heslo".

SMedix_NovaRegistrace.png

Pokuď váš e-mail je evidován v našem ambulantním systému

Vyplníte ho, udělíte Souhlas a zadáte Registrovat. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.

image_2024-02-08_094148401.png

Pokuď váš e-mail není evidován v našem ambulantním systému
Zobrazí se vám chybové hlášení a registraci nebude možné provést. Váš e-mail nám můžete nahlásit vyplněním formuláře a počkat na potvrzení, že jsme ho zapsali do vaší kartotéky.

Při každém dalším vstupu po úspěšné registraci již zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.

Po výběru "Typu objednávky" je zobrazená odhadovaná délka úkonu. Systém vám neumožní objednat se na časové okno kratší než odhadovaná délka vybraného úkonu.

SMedix_CasoveOkno_edited.jpg

Pokud se nemůžete dostavit na plánovanou návštěvu, prosíme zrušte si svou objednávku nejpozději den předem.

Přehled služeb

Zadání objednávky k návštěvě lékaře

Máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš email.

Zaslání žádosti o recept

Vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování. Požadované léky zadávejte pokud možno do 1 formuláře, ať nám to všechno chodí spolu.

Zaslání zprávy

Můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě, dotaz nebo omluvu z plánované návštěvy.

Zaslání dokumentu k založení do karty

Můžete lékaři zaslat např. zprávu z vyšetření u specialisty ve formátu pdf, aby si ji založil do vaší karty.

Přehled termínů

Můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci, nebo již provedených očkování a preventivních prohlídek.

Co je našim cílem

Objednávání všech pacientů a klientů na přesný čas

Rádi bychom zavedli režim, kdy se všichni pacienti a klienti budou objednávat na konkrétní čas. Plánujeme to zavádět postupně, neboť většina našich pacientů neni zvyklá si termín návštěvy předem domlouvat. V ordinační době proto nadále vyhrazujeme čas pro neobjednané pacienty, nicméně postupně ho budeme zkracovat v prospěch času pro objednané, až plynule přejdem k objednávání všech pacientů na čas.

Vaše pohodlí a čas

Hlavní důvod, proč chceme všechny pacienty a klienty objednávat, je vaše pohodlí a váš čas. Každý si zaslouží individuální péči a pozornost během své návštěvy u lékaře a objednávání nám umožní rozvrhnout, aby se každý pacient dostal k vyšetření v předem stanoveném čase, což minimalizuje čekací dobu a zabraňuje dlouhým čekáním v čekárně.

Znížení administrativního zatížení personálu

Personál ordinace tráví nemálo času administrativní činností, která je nezbytná pro zajištění chodu a kvalitní péče. Online služby umožňí efektivněji spravovat některé administrativní úkoly a věnovat více času přímo vám, našim pacientům a klientům.

Minimalizace rizika přenosu infekčních nemocí

Ordinační dobu postupně rozdelíme tak, aby se v čekárně nestřídali infekční pacienti s těma, co k nám jedou třeba kvůli prohlídce na řidičský průkaz, nebo předoperační vyšetření. Chránit vaše zdraví je naši prioritou.

Objednávání online i přes telefon

Ikdyž zavádíme a preferujeme online objednávaní, nadále počítáme s tím, že objednat se budete moct i zavoláním do ordinace. Předpokládáme, že především akutní pacienti využijí spíše telefon než Internet, když se ráno probudí s nemocí.

Transparentní komunikace

Na našich stránkách a Facebooku vás postupně budeme informovat o průbehu této transformace. Nemusíte se bát, že vás zahltíme informacema, sdělovat budeme jen důležité události a změny.

bottom of page