Jak na to?
Při prvním přístupu do systému volíte "Nová registrace nebo zapomenuté heslo".
Pokuď váš e-mail je evidován v našem ambulantním systému
Vyplníte ho, udělíte Souhlas a zadáte Registrovat. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
Pokuď váš e-mail není evidován v našem ambulantním systému
Zobrazí se vám chybové hlášení a registraci nebude možné provést. Váš e-mail nám můžete nahlásit vyplněním formuláře a počkat na potvrzení, že jsme ho zapsali do vaší kartotéky.
Při každém dalším vstupu po úspěšné registraci již zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
Po výběru "Typu objednávky" je zobrazená odhadovaná délka úkonu. Systém vám neumožní objednat se na časové okno kratší než odhadovaná délka vybraného úkonu.
Pokud se nemůžete dostavit na plánovanou návštěvu, prosíme zrušte si svou objednávku nejpozději den předem.
Přehled služeb
Zadání objednávky k návštěvě lékaře
Máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce na váš email.
Zaslání žádosti o recept
Vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování. Požadované léky zadávejte pokud možno do 1 formuláře, ať nám to všechno chodí spolu.
Zaslání zprávy
Můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě, dotaz nebo omluvu z plánované návštěvy.
Zaslání dokumentu k založení do karty
Můžete lékaři zaslat např. zprávu z vyšetření u specialisty ve formátu pdf, aby si ji založil do vaší karty.
Přehled termínů
Můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci, nebo již provedených očkování a preventivních prohlídek.
Co je našim cílem
Objednávání všech pacientů a klientů na přesný čas
Rádi bychom zavedli režim, kdy se všichni pacienti a klienti budou objednávat na konkrétní čas. Plánujeme to zavádět postupně, neboť většina našich pacientů neni zvyklá si termín návštěvy předem domlouvat. V ordinační době proto nadále vyhrazujeme čas pro neobjednané pacienty, nicméně postupně ho budeme zkracovat v prospěch času pro objednané, až plynule přejdem k objednávání všech pacientů na čas.
Vaše pohodlí a čas
Hlavní důvod, proč chceme všechny pacienty a klienty objednávat, je vaše pohodlí a váš čas. Každý si zaslouží individuální péči a pozornost během své návštěvy u lékaře a objednávání nám umožní rozvrhnout, aby se každý pacient dostal k vyšetření v předem stanoveném čase, což minimalizuje čekací dobu a zabraňuje dlouhým čekáním v čekárně.
Znížení administrativního zatížení personálu
Personál ordinace tráví nemálo času administrativní činností, která je nezbytná pro zajištění chodu a kvalitní péče. Online služby umožňí efektivněji spravovat některé administrativní úkoly a věnovat více času přímo vám, našim pacientům a klientům.
Minimalizace rizika přenosu infekčních nemocí
Ordinační dobu postupně rozdelíme tak, aby se v čekárně nestřídali infekční pacienti s těma, co k nám jedou třeba kvůli prohlídce na řidičský průkaz, nebo předoperační vyšetření. Chránit vaše zdraví je naši prioritou.
Objednávání online i přes telefon
Ikdyž zavádíme a preferujeme online objednávaní, nadále počítáme s tím, že objednat se budete moct i zavoláním do ordinace. Předpokládáme, že především akutní pacienti využijí spíše telefon než Internet, když se ráno probudí s nemocí.
Transparentní komunikace
Na našich stránkách a Facebooku vás postupně budeme informovat o průbehu této transformace. Nemusíte se bát, že vás zahltíme informacema, sdělovat budeme jen důležité události a změny.